21/8/11

summer 2011

θα ξεκινήσω με αυτά που έφαγα σκάλωμα όλο το καλοκαίρι
1ον το τζιν σορτσάκι!!!όλες το φοράμε και σε όλου αρέσεις είτε αγοραστό είτε handmade απο κάποιο παλιό μας jean!!!Το ευχαριστήθηκα όλο το καλοκαίρι πραγματικά !!Στην πόλη , τα νησιά παντού!!και πάνω από όλα balander πάει με όλα!!
2ον τα γυαλιά !!Λατρεύω τα γυαλιά ηλίου!!!Φέτος όλη την ώρα ήμουν με τα RAY BAN !!Kαι 
προστασία και στυλ!!



3ον Σανδάλια, τα λατρεύω κάθε είδους !!δεν ξέρω το καλοκαίρι είμαι υπέρ του flat και ας φωνάζει η μαμά!!(Βέβαια λίγες φόρες φόρεσα και τακουνάκια ή πλατφόρμες, αλλά ελάχιστες φορές)


4ον FLUO χρώματα πάντα μου άρεσαν είτε σε μαρκαδόρους είτε σε αυτοκόλλητα !Τώρα κόλλησα μαζί τους και στην μόδα !!καταρχάς με τα κραγιόν , τα φοράω απο την άνοιξη αλλά τώρα το καλοκαίρι σε ελαφρώς μαυρισμένο πρόσωπο (όχι γκαγκανιασμένο) δείχνει υπέροχο!!!μετά ακολουθούν τα ρούχα , έχω μια μπλούζα σε χρώμα πορτοκαλί απο zara, ένα σορτσάκι απο το myfashionfruit.com (φοβερό και ελληνικό) , και 2 σανδάλια σε πράσινο από κάποιο νησάκι και σε πορτοκαλί απο h&m και εννοείται τα μανό!!ΟΛΑ FLUO!!!!




εδώ φαίνεται το σορτσάκι απο myfashionfruit.com


και εδώ το μπλουζάκι απο zara!!!


πίνοντας καφέ παρέα με fluo μανό...




τα σανδαλάκια δεν τα έχω βγάλει φωτό αλλά φανταστείτε κάπως έτσι!!



Εσείς με τι παθιαστήκατε αυτό το καλοκαίρι;;;;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου