23/8/11

Είσαι ένα κόσμημα της λύπης που μοιάζει να' ναι αληθινό.......

Έτσι μας λέει ο Μιχάλης Χατζηγιάννης αλλά εγώ θέλω να μοιραστώ τα δικά μου κοσμήματα που έβαλα φέτος το καλοκαιράκι αληθινά και μη....



Τα βραχιόλια της βροντούν, ντρούγκου ντρούγκου ντρούγκου...

Όπως καταλάβατε με έχει πιάσει ο μουσικός μου οίστρος και έτσι κίνησε η Γερακίνα για νερό όπως λέει και το παραδοσιακό μας τραγούδι!!!

my favorite-            






And this is what she had to say A pearl necklace.  She wanna
 pearl necklace....


Αυτά είναι τα κολιεδάκια μου είτε τα φόρεσα καθημερινά είτε στις βόλτες μου είτε κάπου επίσημα!!


my favorite - -





Πόσο μ’ αρέσει όταν ξεχνάς τα σκουλαρίκια στο τραπέζι στην αιωνιότητα με πας έξω απ’ τις λέξεις, η αγάπη παίζει....

Τραγουδάκι του Νίκου Ζιώγαλα,φέτος απο τον χειμώνα κιόλας λάτρεψα τα φτερά όπως μπορείτε να δείτε!!Έχω όμως και σκουλαρίκια που με έδωσαν μια πιο ρομαντική διάθεση και αλλά για πιο παιχνιδιάρικη!!Άλλα που τα φόρεσα σε γάμο και άλλα στην καθημερινότητα μου!!Άλλα αγορασμένα από μαγαζιά αλλά από πλανόδιους και άλλα δοσμένα με αγάπη !!!

my favorite - -










(για basckground είχα μια μπλούζα από h&m απο την σειρά conscious, λίγο ασιδέρωτη) ;)
that's all folks 4 now!!!

3 σχόλια: