13/3/12

beauty secrets..

Καλημέρα!!περίεργος πάλι καιρός σήμερα, από χθες το απόγευμα μέσα στον αέρα και στο κρύο αφού δεν μπορούσα να κλείσω μάτι το βράδυ από τις τέντες που χτυπούσαν μανιασμένα...
και είχα την έννοια μην δω τα απλωμένα κάτω στον δρόμο : ) ...

Σε αυτό το post σας έχω τα προϊόντα που χρησιμοποιώ περισσότερο αυτό το καιρό και είμαι αρκετά ευχαριστημένη...
In this post I have products that I use more this time and I am quite satisfied .. 



Κορρές Φλοιός Μανόλιας Κρέμα Ημέρας SPF15/ Korres Magnolia Bark Day Cream SPF15 40ml
Είναι για τις πρώτες ρυτίδες αλλά την χρησιμοποιώ προληπτικά είναι αρκετά ενυδατική χωρίς να είναι βαριά γιατί έχω αρκετά λιπαρό δέρμα και το καλό είναι ότι απορροφάται αμέσως. Θα δοκιμάσω και την νυκτός απο την ίδια σειρά για να έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη...
It's for the first wrinkles but i use preventive, is quite moisturizing without being heavy because I have quite oily skin and the good thing is that it is absorbed immediately.I'll try the night cream order to have more comprehensive view ...



Μurad Renewing Eye Cream
Την συγκεκριμένη την βάζω μόνο βράδυ και στο πόδι της χήνας για τις ρυτίδες έκφρασης δίνει φωτεινότητα στην περιοχή των ματιών και συσφίγγει απλά είναι για πιο μεγάλες ηλικίες για αυτό το λόγο την βάζω φειδωλά αλλά είμαι αρκετά ευχαριστημένη και κάνει αυτό που υπόσχεται..
I put on only at night and crow's feet wrinkles to give brightness to the eye area andtightens but it's for older ages that's why I put on sparingly, but I'm pretty happy and do what it says ..



Essential-C eye cream SPF 15
Είμαι αρκετά ευχαριστημένη απο την πρώτη δοκιμή με αυτήν την κρέμα διότι αυξάνει την ελαστικότητα στα μάτια, φωτίζει το βλέμμα και έχει προστασία SPF 15 από UVA/UVB ....
I'm quite satisfied with the first test with this cream because it increases the elasticityof the eyes, brighten the eyes and has SPF 15 protection from UVA / UVB .... 



Beauty Formulas exfoliating facial scrub apricot 300 ml
Καταρχάς έψαχνα για scrub σε μεγάλη ποσότητα γιατί βαρέθηκα να παίρνω συνέχεια τα φακελάκια με τις 2 δόσεις και τα σωληνάρια μου τέλειωναν επίσης γρήγορα. Το συγκεκριμένο το βρήκα στα hondos και πρώτα από όλα το πήρα για την ποσότητα του και δεύτερον για την πολύ καλή τιμή του από τι θυμάμαι γύρω στα 3-4 ευρώ. Μου άρεσε αρκετά το εκχύλισμα βερίκοκου απλά θα ήθελα πιο χοντρούς κόκκους κατά τα αλλά την κάνει την δουλειά του..
First I was looking for scrub in bulk. I found this product and first of all I got for the quantity and secondly for the very good price from what I remember about 3-4 euros. I quite liked the apricot extract would just like thicker the grain but makes good job ..



Beauty Formulas 3 minute clay mask cucumber cool mint unblocks pores 100ml 
Μια μάσκα που τονώνει αρκετά το πρόσωπο και συσφίγγει τους πόρους αφήνοντας μια πολύ ωραία αίσθηση δροσιάς....
A mask that stimulates pretty the face and tightens pores, leaving a nice cooling sensation ...



Garnier BB cream miracle skin perfector
Νομίζω ότι την ξέρετε πια όλες, σχεδόν μου τελειώνει αλλά δεν την χρησιμοποιώ κάθε μέρα.
Η κάλυψη που δίνει είναι αρκετά ελαφριά δίνει μια πολύ ωραία λάμψη και ομοιόμορφο τόνο στην επιδερμίδα απλά όταν έχεις κάποιες ατέλειες όπως σπυράκια ή σημάδια δεν τα πολύ καλύπτει όσο ένα make up. Θα την συνιστούσα πιο πολύ σε κορίτσια με κανονική επιδερμίδα. Μια απορία που έχω είναι αν μπορώ να την βάζω και στην περιοχή των ματιών;;
I think we all know it now, nearly finished but I do not use every day.
The cover gives enough light, gives a nice glow and uniform skin tone in just when you have some defects such as pimples or scars do not much cover as a make up.I recommend it to girls with normal skin. One question I have is if I can put in the eye area?? 




Clinique anti-blemish solutins clearing concealer 
Το συγκεκριμένο concealer είναι ειδικά για τις μέρες που έχεις ένα σπυράκι και επιμένει αλλά δεν θέλεις να το καλύψεις με make up αλλά να το καταπολεμήσεις. Είναι σε πράσινο χρώμα το απλώνεις πάνω απο τα σημεία που θέλεις ταμποναριστά, έτσι έχεις αντιβακτηριδιακή δράση και εξουδετερώνεις και την κοκκινίλα και τελειώνεις καλύπτοντας το με το make up σου.

Συμβουλή: μην βάλεις μεγάλη ποσότητα...
This concealer is specific to the days when you have a pimple but it persists if you want to cover it with make up but also to fight it. It is a green color spreads over the points you want patted, so you have antibacterial and eliminates redness and finishand covering it with make up.

Tip: do not put a large amount ...
 



πως σας φάνηκαν;; έχετε δοκιμάσει κάποια από αυτά;
εσείς ποια χρησιμοποιείτε αυτόν τον καιρό;
what did you think?? have you tried any of them?what you currently use?? 





3 σχόλια:

  1. Μου αρέσει πολύ το scrub και η μάσκα προσώπου.Είναι μεγάλες συσκευασίες και συμφέρουν.Θα ήθελα να τα δοκιμάσω και εγω!
    Εγω χρησιμοποιώ τη BB και είμαι αρκετά ευχαριστημένη.Την απλώνω και στα μάτια,δεν προκαλεί ερεθισμούς-τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση-..απλά θέλει και λίγη πούδρα για να απλωθεί καλά η σκιά..Τα δικά μου αγαπημένα,είναι εδω:http://mystickland.blogspot.com/2012/03/ace-my-day.html και εδω:http://mystickland.blogspot.com/2012/02/blog-post_10.html..
    φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Looks like really nice products :)
    Too bad it's not in english.

    ΑπάντησηΔιαγραφή